פעילות לגיבוש צוות העובדים שלך – השקעה חכמה לשדרוג החברה והעסק

סדנאות ODT ומנהיגות

איך גורמים לעובדים להגיע לעבודה כל בוקר בהרגשה טובה, להזדהות עם הארגון ולשמר קשרים חברתיים ויחסי עבודה טובים לאורך זמן? שאלה זו מעסיקה כל מנכ"ל וכל מנהל מתחום משאבי אנוש בכל סוג של ארגון, החל מחברות מסחריות גדולות, דרך מוסדות ציבוריים וממשלתיים ועד לעמותות ועסקים קטנים. אחת השיטות המתקדמות והיעילות להגעה למטרה זו היא סדנאות לגיבוש ODT העובדים המתבצעת באופן מקצועי על ידי חברות העוסקות בתחום ועל ידי מומחים היודעים להתאים את הפעילות לאופי החברה והארגון, לבעיות הספציפיות ולפתרונות המתבקשים.

כמה מילים על בעיות ניהול כוח אדם והזדהות העובדים עם הארגון

מנהלי תחום משאבי האנוש של כל חברה וארגון, מכל סוג ומכל גודל, נמצאים באופן מובנה במתח מתמיד בין הצורך לייצג את הנהלת הארגון ולדחוף את העובדים להשגת המטרות (מכירות, רווח כספי, או כל מטרה ופעילות הניתנת לכימות מספרי או איכותי), לבין הצורך לעזור ולעודד כל אחד מהעובדים ולגרום להם הרגשה טובה, סיפוק ממקום עבודתם, והגברת המוטיבציה וההזדהות עם הארגון.

האמרה "העובדים הם הנכס הכי חשוב של החברה" נשמעת לעיתים קרובות, וכנראה לעיתים קרובות מדי, על ידי בעלי חברות, מנכ"לים בארגונים שונים ומנהלי כוח אדם בכל הזדמנות בה הנהלת הארגון רוצה לעודד ולהחדיר מוטיבציה והרגשת הזדהות לעובדים. הבעיה היא שבעידן המידע הפתוח בו אנו חיים ועובדים כיום, יחסי העבודה ויחסי האנוש בתוך הארגונים ומקומות העבודה הם פתוחים וגלויים, הן בתוך הארגון (כל אירוע קטן מתפרסם מייד ברשתות החברתיות…) והן מול ארגונים וחברות אחרות- קשה מאוד כיום להסתיר, כדוגמה, תנאי העסקה של עובד.

פעילות לגיבוש צוות עובדים – לפיתוח אווירה חברתית חיובית במקום העבודה

לאור בעיות אלה, על דרגי ההנהלה ומנהלי כוח האדם בכל ארגון להשקיע הרבה יותר מסיסמאות על מנת לשמר יחסי עבודה תקינים ויחסי אנוש טובים שיגרמו לעובדים להזדהות עם הארגון, ליצור יחסי עבודה טובים ולפתח אווירה של חברות ומוטיבציה חיובית במקום העבודה.

על מנת להגיע למטרה זו צריך כמובן להשקיע באמצעים הוותיקים והמקובלים כמו תנאי עבודה, שכר הוגן, בונוסים למשקיעים ולמצליחים ויחס אישי לעובדים, אך גם בצעדים מעשיים פשוטים יחסית של דינמיקה חברתית, שאחד הפשוטים והיעילים שבהם, שאינו כרוכה בהשקעת כסף או משאבים רבים, היא פעילות לגיבוש צוות העובדים על ידי אנשי מקצוע, פעילות שכרוכה בעיקר בהשקעת יום עבודה לטובת נושא, יכולה לחולל מהפכות בארגונים עם יחסי אנוש בעייתיים ולשפר פלאים את ההרגשה, המוטיבציה וההזדהות של העובדים עם הארגון ומקום העבודה.

גיבושון – החברה שתגרום לכולנו לעשות יותר

חברת גיבושון היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום של העברת תוכן חוויתי ומאתגר, ומתמחה באירועים לא שגרתיים בארץ ובעולם. אין מדובר בעוד חברה המעבירה ימי פעילות לגיבוש צוות של חברי הנהלה, עובדים או מסגרות אחרות, אלא בחברה הפועלת בחמש עשרה השנים האחרונות בתפיסה חדשנית ושונה המונעת ממטרה אחת – לגרום לכולם לעשות יותר: יותר למען עצמנו, למען הארגון, למען הסביבה ועבור הקהילה בה אנו חיים. חזון וערכים אלה הביאו לגיבוש שיטות עבודה ייחודיות ומתקדמות הבלעדיות לחברת גיבושון, המצליחות להביא את המשתתפים לעבודה משותפת, הזדהות חברתית והרגשת סיפוק.

כמה מילים על הרוח המיוחדת של גיבושון

כאשר תגיעו לפגישה עם אנשי הצוות והמקצוע של גיבושון, תראו מיד כי הם מגיעים ממגוון רקעים מקצועיים וחברתיים, אך ישנם כמה מאפיינים משותפים לכולם ההופכים אותם לצוות המוצלח המביא להם את ההצלחות יחד עם עשרות אלפי אנשים בארץ ובעולם המשתתפים בפעילות: ערכים משותפים כמו רצון להשפיע באופן חיובי על העולם, התלהבות, חיפוש אחרי חיים מלאי חוויות, והאמונה שהאופטימיות מדבקת. כבר בפגישה הראשונה עם צוות החברה, תוכלו להבחין ולחוש ברוח המיוחדת הזו שתשפיע על כל המשתתפים לכל אורך התהליך.