שאיבת ביוב עם משאית – רק עם רז ביובית

שאיבת ביוב עם משאית

תהליך שאיבת הביוב הוא תהליך מלוכלך ולא נעים.

ביוב לרוב אינו מטופל, ולכן הוא יכול להכיל כל מספר של פתוגנים שיכולים לגרום למחלות. בכל הנוגע לשאיבת ביוב, ישנן שתי שיטות שונות שניתן להשתמש בהן – השיטה המסורתית או השיטה העדכנית של שימוש במשאית.

שפכים הם תוצר פסולת של פעילות אנושית. זוהי ההפרשה האנושית הנישאת במים ושפכים אחרים מבתים או מתהליכים תעשייתיים.

שירות שאיבה

חשוב מאוד לשמור על איכות המים בנהרות ובאוקיינוסים. ניתן לשאוב את הביוב מהנהר באמצעות משאיות שעליהן משאבת ביוב. שאיבת ביוב עם משאית כדאי לבצע עם חברת רז ביובית כמו

קבע איזה סוג של ביוב יש לך

מאמר זה יעזור לכם לקבוע את סוג הביוב שיש לכם ואיזה סוג של ציוד שאיבה נחוץ.

השלב הראשון הוא לקבוע את סוג הביוב שיש לך. ניתן לעשות זאת על ידי התבוננות בצינור שיוצא מהבית שלך ובדיקת אות או מספר עליו. אם אין אות או מספר, אז ככל הנראה מדובר בביוב כבידה, מה שאומר שהביוב זורם בירידה מהבית שלכם לכיוון מערכת הביוב הראשית של העיר. אם יש אותיות או מספרים על הצינור, אז כנראה שמדובר בביוב מיירט, כלומר ביוב זורם במעלה הגבעה מהבית שלכם לכיוון מערכת הביוב הראשית של העיר.

ביוב הוא צינור המוביל שפכים למתקן טיפול.

מערכת הביוב היא החלק של מערכת התברואה שאוסף פסולת אנושית ומעביר אותה למכון טיהור.

ברוב המקרים ניתן לשאוב שפכים באמצעות משאית באמצעות מערכת ספיגה.

שפכים נשאבים מהמבנים ואל מיכלים להובלה למתקן הטיהור.

שלב 3: בחר את המשאבה המתאימה לעבודה והתקן אותה כראוי

השלב הראשון בשאיבת ביוב עם משאית הוא לזהות את סוג המשאבה שאתה צריך. סוג המשאבה שתזדקק לו יהיה תלוי בכמות שפכים שאתה שואב ומה מקור המים שלך.

ישנם שני סוגי משאבות שניתן להשתמש בהם לשאיבת ביוב: משאבות צנטריפוגליות ומשאבות חלל פרוגרסיביות.

משאבה צנטריפוגלית עדיף להשתמש כאשר יש כמות גדולה של מים לשאוב ממרחק קטן, כמו למשל כאשר יש באר או בריכה בקרבת מקום. משאבת חלל פרוגרסיבית, לעומת זאת, יכולה לשמש עבור מקומות מרוחקים יותר שבהם אין מקור מים נגיש בקרבת מקום.

חלק חשוב בשאיבת ביוב הוא בחירת המשאבה המתאימה לעבודה. ישנם סוגים רבים ושונים של משאבות זמינות, אך ניתן לחלק אותן באופן כללי לשתי קטגוריות:

משאבות ביוב טבולות ומשאבות ביוב עיליות.

המשאבה הטבולה מותקנת מתחת לאדמה וניתנת לשימוש במגוון יישומים, כגון שאיבת מים מבאר או שאיבת בור ספיגה. משאבות עיליות ממוקמות על גבי הקרקע ומשמשות לעתים קרובות ביישומי מגורים.