מהו טיח שחור ולמה צריך אותו?

  • by

טיח שחור הוא סוג של טיח המשמש לכיסוי הקירות החיצוניים של הבית. הוא משמש כדי לספק הגנה מפני פגעי מזג האוויר, וגם כדי להעניק לבית שלך מראה אסתטי יותר. טיח שחור מורכב משני מרכיבים: צמנט פורטלנד וזפת זפת פחם.

סוג זה של טיח זכה לפופולריות תחילה באירופה במאה התשע-עשרה, כאשר התגלה כי הוא עזר בבעיה של חרקים הפוגעים בבתים. יש לו גם יתרונות רבים אחרים שהופכים אותו לשווה לצרכי שיפוץ הבית שלך.

טיח שחור הוא סוג מיוחד של טיח המשמש כדי לגרום לקירות ותקרות בבית להיראות מושכים יותר. זה ידוע גם בשם "לוח שחור" או "טיח של פריז".לטיח שחור יתרונות רבים כמו הפיכת הבית שלכם לחסכוני יותר באנרגיה, מתן תחושה חמימה יותר לחדר והקלה על הניקוי. הוא גם מגן על הקיר מפני סדקים ונזקי מים.

טיח

טכניקות עשה זאת בעצמך טיח שחור עבור הקירות שלך

טיח שחור הוא תערובת של מים, חימר וחול. לאחר מכן מורחים את התערובת על הקירות ומאפשרים להתייבש. טכניקה זו שימשה בימי קדם כדי להגן על הקירות מפני שריפות, רעידות אדמה ואסונות טבע אחרים.

הטכניקה שימשה לעתים קרובות על טירות וכנסיות מכיוון שהם נבנו מאבן שלא נזקקה להגנה מפני שריפה או רעידות אדמה. עם זאת, הטכניקה עדיין פופולרית כיום מכיוון שהיא מציעה אלטרנטיבה זולה למי שרוצה שהקירות שלהם ייראו כמו אבן מבלי להוציא הרבה כסף על חומרים.

טיח שחור הוא חומר טבעי המשמש ליצירת מראה מיושן על הקירות שלך. זוהי טכניקה פופולרית מכיוון שהיא מעניקה לבית שלך מראה כפרי ושיקי.

טיח שחור אפשר להכין בבית וזה קל לביצוע! כל מה שאתה צריך הם המרכיבים הפשוטים האלה:

– 3 כוסות מים,

– 1 כוס גבס,

– 1 כף עמילן תירס,

– 1 כף צבע אקרילי שחור.

מערבבים את כל החומרים יחד בקערה ולאחר מכן מרחו את התערובת על הקירות בעזרת מברשת או רולר.

פרויקטי גבס שחורים למתחילים (ואיך לבחור נכון)

טיח שחור הוא סוג של טיח המשמש ליצירת משטח חלק ושטוח. הוא משמש לעתים קרובות כבסיס לסוגים אחרים של גימורים, כמו צבע או טפט.

פרויקטי גבס שחור הם נהדרים עבור חובבי עשה זאת בעצמך מכיוון שקל לעבוד איתם ובמחיר סביר. הם גם עמידים למדי, מה שאומר שאתה יכול להשתמש בהם עבור פרויקטים פנים וחוץ כאחד.

המרכיב העיקרי בטיח שחור הוא גבס, שהוא אותו חומר שנמצא במוצרי קיר גבס רבים. זה אומר שזה זול לקנייה אבל גם קל מאוד למצוא אותו בחנות לחומרי בניין המקומית או בחנות שיפוץ הבית.

טיח שחור הוא סוג של טיח שנמצא בשימוש כבר אלפי שנים. הוא עשוי מתערובת של סיד, חול ומים. הוא משמש לעתים קרובות כציפוי חיצוני למבנים מכיוון שהוא מספק שכבת הגנה.

ישנם סוגים רבים ושונים של טיח שחור וחשוב לבחור את המתאים לפרויקט שלכם. חלקם טובים יותר לשימוש חיצוני, חלקם טובים יותר לשימוש פנימי, וחלקם יכולים לשמש בשניהם. הדרך הטובה ביותר לדעת איזה מהם אתה צריך היא על ידי קריאת ההוראות על אריזת המוצר או על ידי פנייה ישירה ליצרן.