כל מה שאתה צריך לדעת על פטרת ציפורניים וכיצד לטפל בה

  • by

פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי שכיח שיכול לגרום לכאב ואי נוחות. אם לא מטופל, זה יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות יותר. בפוסט זה בבלוג, אנו דנים בסימפטומים, הסיבות והטיפולים לפטרת ציפורניים. אנו מספקים גם טיפים שיעזרו לך למנוע את התרחשות הזיהום מלכתחילה.פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי שכיח שניתן לטפל בו. על ידי הבנת התסמינים, הגורמים והטיפולים, אתה יכול לנהל את פטרת הציפורניים שלך ביעילות. בנוסף, טיפים למניעה הבאים יכולים לעזור לך להימנע מהזיהום מלכתחילה.

מהי פטרת ציפורניים והגורמים לה

 

פטרת ציפורניים היא מצב שכיח המשפיע על הציפורניים של הידיים והרגליים. היא נגרמת על ידי סוג של פטרייה הנקראת דרמטופיטים, שיכולה לחיות באזורים חמים ולחים כמו האזור ליד הציפורניים שלך. פטרת ציפורניים עלולה לגרום לשינוי צבע, עיבוי והתפוררות של הציפורן. זה עלול גם לגרום לכאב או אי נוחות בעת נעילת נעליים או הליכה יחפה.

הסיבה השכיחה ביותר לפטרת ציפורניים היא היגיינה לקויה ואי ייבוש כראוי של הרגליים לאחר רחצה או שחייה. סיבות נוספות כוללות נעילת נעליים צמודות לפרקי זמן ארוכים, רגליים מזיעות עקב עודף משקל או חבישת גרביים מחומרים סינתטיים שאינם מאפשרים לרגליים לנשום כראוי. בנוסף, אנשים עם מערכת חיסון מוחלשת נוטים יותר לפתח פטרת ציפורניים בגלל חוסר היכולת של גופם להדוף זיהום.

סימנים ותסמינים של פטרת ציפורניים

פטרת ציפורניים היא זיהום שכיח הפוגע בציפורניים ובציפורניים. זה יכול לגרום לשינוי צבע, עיבוי וציפורניים שבירות. אם לא מטפלים, זה יכול להתפשט לחלקים אחרים של הגוף ולהיות רציני יותר. הבנת הסימנים והתסמינים של פטרת ציפורניים חשובה לאבחון מוקדם ולטיפול. לדעת מה לחפש יכול לעזור לך לזהות מתי יש לך זיהום בפטרת ציפורניים, כך שתוכל לנקוט בפעולה לפני שזה יחמיר.

אפשרויות טיפול בפטרת ציפורניים

דלקות ציפורניים פטרייתיות יכולות להיות לא נוחות ומביכות. למרבה המזל, קיימות מספר אפשרויות טיפול זמינות עבור הסובלים ממצב זה. תרופות מקומיות ותרופות נגד פטריות הן שני הטיפולים הנפוצים ביותר לציפורניים פטרייתיות. תרופות אלו יכולות לסייע בניקוי הזיהום ולהחזיר את מראה הציפורניים שלך. במקרים מסוימים, ניתן להמליץ גם על ניתוח להסרת הציפורן הפגועה או חלק ממנה. על ידי בחינת כל האפשרויות שלך, תוכל למצוא טיפול המתאים לך ביותר ולעלות שוב על הדרך לציפורניים בריאות.

תרופות טבעיות לטיפול בפטרת ציפורניים

פטרת ציפורניים היא בעיה שכיחה הפוגעת באנשים רבים. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כמו היגיינה לקויה, רטיבות ואפילו שימוש בציפורניים מלאכותיות. אמנם ישנם מספר טיפולים זמינים מהרופא או הרוקח שלך, אבל יש גם תרופות טבעיות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לטפל בפטרת ציפורניים. במאמר זה, נחקור כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לזיהומי פטרת בהונות ותרופות ביתיות לפטרת ציפורניים.