הרמת חזה ללא שתל

  • by

מהי הרמת חזה ללא שתל וכיצד זה עובד?

הרמת חזה ללא שתל היא הליך כירורגי המרים את השדיים למצב טבעי יותר על ידי הסרת עודפי עור ורקמות מהחלק התחתון של השד.

הרמת חזה ללא שתל היא הליך כירורגי המרים את השדיים למצב טבעי יותר על ידי הסרת עודפי עור ורקמות מהחלק התחתון של השד. הליך זה יכול להיעשות כניתוח חוץ עם הרדמה מקומית, כלומר אתה יכול ללכת הביתה באותו היום שבו הניתוח שלך.

הרמת חזה ללא שתלים הוא ניתוח המרים ומעצב מחדש את החזה ללא צורך בשתלים. מדובר בהליך שניתן לבצע כדי לשפר את גודל השדיים וגם להפחית את הרפיון.

הרמת חזה ללא שתלים, הידועה גם בשם מסטופקסי, היא הליך כירורגי המרים ומעצב מחדש את השדיים על ידי משיכתם למעלה והפיכתם למוצקים יותר. זה יכול גם להפחית שדיים נפולים על ידי הידוק העור שמסביב והשרירים סביבם. פעולה זו אינה מצריכה השתלה, כלומר אין סיכונים של זיהום או דחייה של חומר זר בגוף.

הרמת חזה ללא שתלים נעשית עם חתך סביב העטרה (העיגול הכהה המקיף כל פטמה). לאחר מכן המנתח יסיר עודפי עור מתחת לכל שד, יהדק כל עור רפוי על גבי כל שד, וימקם מחדש את כל הפטמות שזזו החוצה עקב הזדקנות או ירידה במשקל. הפעולה יכולה להימשך בין שעה לשעתיים בהתאם

איך להתאושש מניתוח הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה הוא הליך קוסמטי המשפר את מראה החזה הנפול. ניתוח זה יכול גם לתקן בעיות כמו אסימטריה, חזה גבוה ושדיים נפולים.

הרמת חזה ללא שתל היא הליך המרים את רקמת השד ללא החדרת שתלים להחלפת נפח.

הליך זה אידיאלי לנשים שאינן מעוניינות לקבל שתלים או לכאלה שכבר עברו שתלים ורוצות להסירם.

הרמת חזה ללא ניתוח שתלים כרוכה בהסרת עודפי עור ומיקום מחדש של הפטמה למצב גבוה יותר על החזה. החתכים נעשים סביב העטרה, שמותירה צלקות בצורת "T" הפוכה משני צידי הפטמה.

נשים יכולות לצפות לכאבים מסוימים במשך כשבועיים לאחר ניתוח זה, אבל זה אמור להיות ניתן לניהול עם תרופות וקרח. הכאב אמור להירגע לאחר 10 ימים לערך כל עוד הם נוטלים את התרופות שלהם באופן קבוע ועוקבים אחר הוראות הרופא בקפידה.

נשים אולי יצטרכו לקחת חלק

למה לצפות מהרמת חזה ללא ניתוח שתל

הרמת חזה ללא ניתוח שתלים היא הליך המשתמש בעור וברקמת השד כדי ליצור חזה גבוה ומלא יותר.

הניתוח נעשה על ידי הסרת עודפי עור ושומן מהחלקים התחתונים של השדיים והידוק הרקמה שמסביב. קומפלקס עטרה של הפטמה מוקם גם הוא למצב אסתטי יותר.

הרמת חזה ללא ניתוח שתל הוא הליך שצובר פופולריות בשנים האחרונות. סוג זה של ניתוח נבחר לרוב על ידי נשים שאינן בעד השתלות, או שעברו שתלים מסיבות שונות ורוצות להחזיר את צורתו המקורית לחזה.

תהליך ההחלמה לאחר הרמת חזה ללא שתל יכול להיות ארוך וכואב, אך התוצאות שוות את זה. הכאבים יתפוגגו בהדרגה עם הזמן, כשהתוצאה הסופית תהיה חזה מוצק ומתוח יותר.

מה אומרים הרופאים על היתרונות של אי שימוש בשתלים לניתוח הרמת חזה?

הרמת חזה ללא שתל היא הליך כירורגי הנעשה על מנת להגיע לצורת וגודל החזה הרצויים. ההליך יכול להיעשות עם או בלי שתלים. השימוש בשתלים להרמת חזה הוא נושא לוויכוח בקרב מנתחים כבר שנים רבות. יש רופאים שסבורים שאין צורך בשימוש בשתלים בניתוח הרמת חזה, בעוד שחלק אחר סבור שיש צורך להגיע לתוצאות הרצויות.

היתרונות של אי שימוש בשתלים לניתוח הרמת חזה הם:

– האישה לא צריכה לעבור ניתוח נוסף להסרת השתל אם היא משנה את דעתה בהמשך חייה ורוצה להיכנס להריון,

– זה מונע כל סיכונים הקשורים להשתלה,

– זה מונע כל סיכונים הקשורים לפריצת שתל או דליפה, וכן

– זה מונע כל סיכונים הקשורים לזיהום סביב השתל.