גיזום עץ גבוה – מה התהליך?

גיזום עץ גבוה

עצים הם חלק חיוני מהמערכת האקולוגית. הם מספקים אינספור יתרונות לסביבה ולחברה.

גיזום עץ גבוה יכול לעזור לשמור על העץ ולעזור לו לשגשג לאורך שנים.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לגזום את העץ שלך, ואנו נחקור 2 מהן במאמר זה.

הסיבה הראשונה היא שזה יכול לעזור לשמור על בריאות העץ. כאשר ענפי עץ נגזמים, זה יכול לעזור להסיר עצים מתים ולשפר את זרימת האוויר לשורשיו. גיזום עץ גבוה גם מסייע בהפחתת נגיעות חרקים בעצים על ידי הסרת עלים מתים או ענפים חולים שעלולים למשוך חרקים לאזור.

הסיבה השנייה היא שזה יכול לגרום לחצר שלך להיראות טוב יותר. כאשר עצים גדלים מדי, העלים שלהם יכולים לחסום את אור השמש מלהגיע לצמחים אחרים מתחתיהם, מה שגורם לצמחים אלה למות או לגדול לאט יותר ממה שהם היו רגילים ללא

עצים גבוהים נגזמים לעתים קרובות כדי לשמור על בריאותם ויופיים. גיזום יכול להתבצע מסיבות רבות, אך הנפוצה ביותר היא שמירה על גובה העץ.

1. משפר את הבריאות

גיזום יכול לעזור לשפר את בריאות העץ על ידי הסרת ענפים מתים או חולים ופתיחת החופה המסייעת בזרימת האוויר, חדירת האור ומפחיתה משקל על הענפים.

2. מפחית את הסיכון לפציעה

עץ קרוב מדי לבית או לחניה עלול להוות סיכון לפציעה במהלך סערות או רוחות חזקות. גיזום יכול להפחית סיכון זה על ידי העברת ענפים הרחק מבתים, שבילים ומבנים אחרים.

3. מפחית את התנגדות הרוח

ככל שיש יותר התנגדות לרוח על עץ, כך גדל הסיכוי שהוא יקרוס.

גיזום עצים הוא תהליך של כריתת כל הענפים התחתונים של העץ, כדי שיוכל לגדול

זהו תהליך שנעשה כדי לשמור על בריאותו של העץ ולהימנע מכל נזק שעלול להתרחש בגלל הגעת יתר. מאמר זה יתמקד ביתרונות ובחשיבות של גיזום עצים גבוהים.

היתרון הראשון לגיזום עצים גבוהים הוא שהוא עוזר להיפטר מענפים מתים או חולים.

היתרון השני לגיזום עצים גבוהים הוא בכך שהוא מספק יותר מקום לאור להיכנס דרך החופה, מה שמאפשר פוטוסינתזה טובה יותר.

היתרון השלישי לגיזום עצים גבוהים הוא שהוא עוזר בהסרת משקל עודף מענפים וגפיים וזה עוזר בהפחתת התנגדות הרוח מה שהופך את העצים ליציבים יותר בעת סערות או רוחות כבדות.

עצים גבוהים דורשים הרבה תחזוקה וטיפול.

יש לגזום אותם מדי שנה כדי להבטיח שהם יגדלו בריאים.

התהליך אינו קל, אך הוא חיוני להישרדות העץ.

אנו נראה לכם כיצד לגזום עצים גבוהים בצורה הטובה ביותר.

ראשית, עליכם למצוא מיקום מתאים בו תוכלו לעבוד מבלי שיפריעו לכם אנשים או מכשולים אחרים בדרככם.

לאחר מכן, עליך למצוא סולם המאפשר לך לטפס ולהגיע לראש העץ בבטחה באמצעות רצועות וציוד בטיחות.

לאחר מכן, השתמש במסור או במסור שרשרת (תלוי באיזה סוג עץ אתה עובד) וחתוך את כל הענפים שמתים או גוססים בזווית חיתוך של 45 מעלות מהגזע

היתרונות של גיזום עצים

כאשר עץ גדל, הוא לא תמיד ישר וגבוה כפי שהוא צריך להיות. כדי לשמור על צורת העץ, עלינו לגזום אותו. גיזום הוא תהליך של כריתת ענפי עצים כדי לשלוט בצמיחתם. זה נעשה משתי סיבות: כדי לשמור על צורת העץ ולמטרות בטיחות.

גיזום עצים יכול להתבצע ביד עם מסור או עם מסור חשמלי, אך הדרך הנפוצה ביותר היא עם מוט ארוך עם להב חד המחובר לקצה אחד. הלהב חותך דרך ענפים שנמצאים גבוה מדי באוויר או קרוב מדי לענפים אחרים, מה שעלול לגרום להם להישבר או להינזק. גיזום עוזר לעצים לצמוח טוב יותר ולהישאר בטוחים מפני סופות ואסונות טבע אחרים שיכולים להגיע בכל עת ללא אזהרה.

עצים דורשים גיזום כדי לשמור על בריאותם. הסיבה לכך היא שעצים גדלים לכל הכיוונים, מה שעלול להוביל להצטברות של ענפים ועלים מתים. גיזום גם עוזר ליצור צורה ומראה טבעיים יותר.